2014. november 22., szombat

Mi a jó fene bajotok van. hogy egyre többen néztnek fel az oldalra?! Lo siento, ha az én agyfaszságaim adja ki a kereső valami fontos dolog helyett. q.q
Igen, vettem észre, hogy az utóbbi időben nem írtam, (ami mindig akkor fordul elő, ha elkezdik dicsérni az oldalt :3) de meghalni se volt már kedvem.  Mindenkinek most jutott eszébe dolgozatot íratni.

Elmegyek színésznek. Tch, mit röhögsz? Lehet, hogy van hozzá tehetségem. Sosem késő elkezdeni, vagy hogy a manóba mondják.
Ja. Már bele is kezdtem. Karácsonyi osztályszíndarab. Férfi szerep. Igen, jól olvastad, nem kell visszanézni. Már írtam korábban, hogy engem lassan a fél város leszbikusnak hisz. De megérte az a reakció, amit néhány embernél láttam, amikor sugárzó arccal kijelentettem, hogy apa leszek. Rossz, aki rosszra gondol.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése